ALGEMENE LEDENVERGADERING MAANDAG 29 APRIL 2019 OM 19.30 UUR

OPROEP AAN DE LEDEN VAN HORNA BILJARTVERENIGING OM DEEL TE NEMEN AAN DE ALGEMENE LEDENVERGADERING OP MAANDAG 29 APRIL 2019 OM 19.30 UUR.

Beste leden,

Tijdens de komende ledenvergadering zullen diverse belangrijke onderwerpen worden behandeld, te weten statutenwijziging, aanpassing huishoudelijk reglement en de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Het wijzigen van de statuten is aan een bepaalde meerderheid gebonden. Indien deze meerderheid niet wordt gehaald, wordt een 2de algemene ledenvergadering op maandag 13 mei 2019 om 19.30 uur gehouden, waartoe u bij dezen bij voorbaat bent uitgenodigd.

Voor de uitgebreide agenda, de concept statuten, etc. verwijzen wij u naar het bijgevoegde Horna Nieuws. Niet alle vergaderstukken hebben wij in dit boekje kunnen opnemen. De uitgebreide AVG stukken en het concept huishoudelijk reglement zullen later worden verzonden.

Gelet op de belangrijke besluitvorming rekenen wij op een grote opkomst en een constructieve vergadering.

Download hier het Horna clubblad April 2019 met uitgebreide informatie over de jaarvergadering.

Met vriendelijke groet,
Horna Biljartvereniging.